Ανδρεόπουλος: «Τώρα ξεκινάμε στην Ευρώπη - Αισθάνθηκα αμήχανα» (vid)
Σε δήλωση του ο τεχνικός Δημήτρης Ανδρεόπουλος τόνισε ότι ο Παναθηναϊκός επέστρεψε.
Για εμάς που ασχολούμαστε πιο στενά με το βόλεϊ, οι λεπτομέρειες που είδαμε κυρίως στα δύο πρώτα σετ σήμερας μας δείχνουν ότι η Χάλκμπανκ είναι μία ομάδα υψηλού επιπέδου. Οι ενέργειές τους ιδιαίτερα στα δύο πρώτα σετ ήταν τέτοιες που δε μπορούσαμε να τους αντιμετωπίσουμε. Δίκαια είναι αήττητη και φτάνει στον τελικό.
Εμείς προσπαθήσαμε μέχρι το τέλος να διεκδικήσουμε το παιχνίδι. Αυτό κάνουμε πάντα. Δεν έχει νόημα να κάνουμε απολογισμό. Αυτός ο ημιτελικός είναι η αρχή αυτού που θέλουμε να φτιάξουμε. Τώρα αρχίζουμε. Δεν είναι το τέλος είναι η αρχή».
Για την αποθεωση από τον κόσμο: «Αισθάνθηκα αμήχανα! Τόσοι άνθρωποι να φωνάζουν το όνομά μου. Τους ευχαριστούμε. Είμαστε ένα από τα αγαπημένα τμήματα. Μας έχουν αγαπήσει για τον αγώνα που δίνουμε. Όχι από τους τίτλους και τις μεγάλες νίκες που έχουμε φέρει. Ξέρουν ότι σε κάθε παιχνίδι θα δώσουμε την ψυχή μας. Αυτή η σχέση με τον κόσμο είναι σχέση αγάπης που πηγάζει από τη μαχητικότητα του τμήματος ότι μόνο φέτος αλλά και τα προηγούμενα χρόνια, τα δύσκολα χρόνια με νίκες, με ήττες. Ο κόσμος ξέρει ότι η ομάδα θα κάνει αυτό που πρέπει
Για τους υπόλοιπους στόχους της χρονιάς: «Οι τίτλοι τα τελευταία χρόνια είναι σκοπός. Έχουμε 3 διοργανώσεις μπροστά μας και ποτέ δεν είναι εύκολο αφού οι αντίπαλοί μας είναι καλές ομάδες. Πιστεύουμε ότι ο Παναθηναϊκός είναι μία ομάδα πρωταθλητισμού και σε κάθε διοργάνωση θα διεκδικούμε τον τίτλο».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Οριστικό: Στον Παναθηναϊκό ο Μπαντιό - Πόσα πλήρωσε, η διάρκεια του συμβολαίου
- Παναθηναϊκός, Γένσεν: «Αποφασίζει ο Αλαφούζος για τη μεταγραφή - Αρνητική η εισήγηση Μπαλντίνι»
- Νέα δεδομένα για το buy out του Μπαντιό που θα καταβάλει ο Παναθηναϊκός
- «Mεταγραφικό ντέρμπι Παναθηναϊκού και ΑΕΚ για χαφ αξίας 14 εκατ. ευρώ»
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»