Ανεβάζει στροφές ο Μέντες

Ανεβάζει στροφές ο Μέντες

Πρωινή προπόνηση περιελάμβανε το σημερινό πρόγραμμα του Παναθηναϊκού εν όψει της αναμέτρησης που ακολουθεί με τον Αστέρα Τρίπολης στη Λεωφόρο, με τον Μέντες να ανεβάζει στροφές.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Το πρόγραμμα των «πράσινων» περιλάμβανε αρχικά ζέσταμα, ακολούθως εξάσκηση στα τελειώματα και τέλος ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας.

Ο Μέντες ακολούθησε το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης και ολοκλήρωσε με ατομικό πρόγραμμα, ενώ απουσίασαν Μπεργκ και Μπερίσα λόγω υποχρεώσεων με τις Εθνικές τους ομάδες.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι παίκτες του Παναθηναϊκού θα προπονηθούν ξανά αύριο στις 11 το πρωί.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber