Μέλι για τον πράσινο λαό από τον Ιτούδη
Ο Δημήτρης Ιτούδης δεν ξέχασε τους οπαδούς του Παναθηναϊκού που τον χειροκρότησαν στο ΟΑΚΑ
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ο τεχνικός της ρωσικής ομάδας ευχαρίστησε από τα βάθη της καρδιάς του τον πράσινο λαό: «Θέλω να πω ευχαριστώ στον κόσμο του Παναθηναϊκού για την αναγνώριση και όλα όσα περάσαμε μαζί.
Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου».
Όσο για το παιχνίδι δήλωσε: «Πήραμε το μήνυμα στο τρίτο παιχνίδι όταν ο Παναθηναϊκός έπαιξε πολύ δυνατά, ειδικά στη δεύτερη περίοδο όταν γύρισε το ματς και μας δυσκόλεψε πάρα πολύ. Εμείς θέλαμε να απαντήσουμε στην ένταση και στην επιθετικότητα της άμυνάς του. Οι 55 πόντοι που έβαλε ο Παναθηναϊκός στην έδρα του δείχνει ότι μπορούμε να αμυνθούμε και εμείς πολύ καλά. Δεν ήταν δική μου η πρόκριση, ήταν όλης της ομάδας, όλης της οργάνωσης της ΤΣΣΚΑ».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ
