"Θα είμαστε δυνατοί"

«Θα είμαστε δυνατοί»

Ο Μάνος Παπαδόπουλος λίγο μετά το τέλος της κλήρωσης της πρώτης φάσης της Euroleague εμφανίστηκε σίγουρος για την ομάδα του και τον… κόσμο της


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

«Είμαστε σε έναν πολύ δύσκολο όμιλο» είπε αρχικά ο Μάνος Παπαδόπουλος και πρόσθεσε «Οι ομάδες που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι δυνατές αν και ακόμα δεν έχουν συμπληρωθεί τα ρόστερ. Εμείς πάντως θα είμαστε δυνατοί». Στη συνέχεια ο Μάνος Παπαδόπουλος υπογράμμισε πως «Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε τον Παναθηναϊκό στο υψηλότερο επίπεδο της Euroleague και με το μπάσκετ να μας να φέρουμε τον κόσμο στο γήπεδό μας, το οποίο θέλουμε γεμάτο».


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber