Η WADA... περίμενε τον Καλάθη

Η WADA... περίμενε τον Καλάθη
Η WADA... περίμενε τον Καλάθη


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Οι έλεγχοι της WADA προκειμένου να διασφαλιστεί πως κανένας παίκτης που συμμετέχει στο Eurobasket δεν έχει κάνει χρήση απαγορευμένων ουσιών, συνεχίζεται. 

Μετά από τους Κώστα Κουφό και Κώστα Σλούκα, οι οποίοι πέρασαν από έλεγχο αντιντόπινγκ την περασμένη Παρασκευή, το πρωί της Δευτέρας ήταν η σειρά του Νικ Καλάθη.

Ο διεθνής γκαρντ έδωσε δείγμα στους ανθρώπους της WADA, όπως συνέβη και με παίκτες άλλων Εθνικών Ομάδων, τους οποίους η WADA… επισκέφθηκε στα ξενοδοχεία όπου διαμένουν στο Ζάγκρεμπ.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber