«Αποδείξαμε πως έχουμε καλύτερη ομάδα από τον Παναθηναϊκό»
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ο πρόεδρος της Κλαμπ Μπριζ, Μπαρτ Βερχάεγκε, δήλωσε βέβαιος πως η ομάδα του είναι ανώτερη από τον Παναθηναϊκό και αισιόδοξος για την πρόκριση.
Αν μη τι άλλο έχει αυτοπεποίθηση… Ο λόγος για τον πρόεδρο της Κλαμπ Μπριζ, Μπαρτ Βερχάεγκε, ο οποίος δήλωσε στη βελγική Stadion πως η ομάδα του είναι ανώτερη του Παναθηναϊκού.
«Δεν πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε, ούτε είχαμε την απόδοση που περιμέναμε στο πρώτο παιχνίδι. Όμως αποδείξαμε πως έχουμε καλύτερη ομάδα από τον Παναθηναϊκό. Έχω πίστη για την πρόκριση», τόνισε.
Παράλληλα, δήλωσε πως ο αποψινός αγώνας με τη Μαλίν για το πρωτάθλημα περνά σε δεύτερη μοίρα για την ομάδα του, που θα παραταχθεί με αρκετούς αναπληρωματικούς. «Ο αγώνας της Τετάρτης είναι για μας τελικός. Αυτός για το πρωτάθλημα με τη Μαλίν είναι απλώς ένα από τα 30 παιχνίδια της κανονικής περιόδου», είπε.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο