Νέα ανακοίνωση της NOVA για την «παρεξήγηση» με Παναθηναϊκό

«Όχι» σε NOVA και τελικά ΣΚΑΪ

Με νέα ανακοίνωση η NOVA διευκρίνισε πως το σποτ «που θα δεις Παναθηναϊκό στις 12 Σεπτεμβρίου» επρόκειτο για διαφημιστική καμπάνια που αφορούσε τις αναμετρήσεις της μπασκετικής ομάδας στη Euroleague.

Δείτε τη τοποθέτηση της NOVA:

Διαβάζονται περισσότερο τώρα…

Αλαφούζος: Όχι στην πώληση, ναι σε συμπαίκτες για την ΠΑΕ

Πάλι καλά που οι οπαδοί δεν έχουν πάρει την κατάσταση στα χέρια τους!

Φρουτάκια με Εφτάρια – δωρεάν παιχνίδι και σε ποια καζίνο θα τα βρείτε |21+

Σε σχέση με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών που αφορούν επικοινωνιακή ενέργεια του novasports.gr σχετικά με το preseason tournament της Euroleague και την συμμετοχή του Παναθηναϊκού και προς άρση κάθε πιθανής παρεξήγησης διευκρινίζουμε ότι:

* Η συγκεκριμένη επικοινωνιακή ενέργεια αφορά προσχεδιασμένη καμπάνια της Nova για την επανέναρξη των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Euroleague και συγκεκριμένα των δύο preseason tournaments που θα διεξαχθούν στο Κάουνας στις 12-13/9 και στη Βαλένθια στις 15-16/9 με συμμετοχή Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού αντίστοιχα, για τον οποίο θα εξελιχθεί τις επόμενες ημέρες αντίστοιχη επικοινωνιακή ενέργεια καθώς αγωνίζεται τρεις ημέρες αργότερα.

* Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε πρόθεση να δημιουργηθεί σύγχυση για οποιαδήποτε άλλη πιθανή αγωνιστική δραστηριότητα, για αυτό και διευκρινίζεται ότι η επικοινωνία αφορά αποκλειστικά και μόνο μπασκετικά δρώμενα. Η Nova έχει αποδείξει ότι σέβεται και τιμά όλα τα τμήματα του Παναθηναϊκού, του ποδοσφαιρικού τμήματος συμπεριλαμβανομένου , με το οποίο ποτέ δεν διέκοψε την προσπάθεια να ανανεώσει την συνεργασία της και για την ερχόμενη αγωνιστική σαιζόν 2020/2021, όπως επιτυχώς συμφώνησε και το καλοκαίρι του 2019 για την σαιζόν 2019/20.

* H Nova, καθώς κατέχει μέχρι και το 2023, τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα της Euroleague, του κορυφαίου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μπάσκετ, με την εξασφαλισμένη συμμετοχή των δύο κορυφαίων ελληνικών ομάδων, Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού, διατηρεί το δικαίωμα να οργανώνει επικοινωνιακές ενέργειες προκειμένου να επιδιώκει την μέγιστη εμπορική απόδοση και την προσέλκυση νέων συνδρομητών.






Eλέγξτε επίσης

Ο καθοριστικός ρόλος των τραπεζών για Βοτανικό - Ψήνονται για χρηματοδότηση

Βοτανικός: Η σειρά κατασκευής των γηπέδων – Η απόφαση για το μπάσκετ

Εξελίξεις σχετικά με τη Διπλή Ανάπλαση αποκαλύπτει η εφημερίδα «Το Βήμα της Κυριακής», καθώς όπως …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.