Το συγκινητικό μήνυμα της Πένυς Ρόγκα μετά την περιπέτεια υγείας
Η Πένυ Ρόγκα ευχαρίστησε δημόσια τον Δημήτρη Βρανόπουλο, τους ανθρώπους του συλλόγου και το ιατρικό προσωπικό που στάθηκε δίπλα της.
Η Πένυ Ρόγκα θέλησε να στείλει το δικό της δημόσιο μήνυμα μετά την περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη της προς όσους βρέθηκαν στο πλευρό της τις τελευταίες ημέρες.
Η αθλήτρια του Παναθηναϊκού στάθηκε ιδιαίτερα στη βοήθεια που δέχθηκε από τον πρόεδρο του συλλόγου, Δημήτρη Βρανόπουλο, αλλά και από τους ανθρώπους της ομάδας, οι οποίοι κινητοποιήθηκαν άμεσα ώστε να επιστρέψει με ασφάλεια στην Αθήνα.
Παράλληλα, ευχαρίστησε τους γιατρούς και το προσωπικό που τη φρόντισαν σε Πάρο, Σύρο και Αθήνα, κάνοντας ειδική αναφορά στον Σωτήρη Σκούρτη, στο ιατρικό επιτελείο του νοσοκομείου της Σύρου, στο νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ και στον γιατρό Χρήστο Κοντοβουνίσιο με τους συνεργάτες του.
Η Ρόγκα, μέσα από το μήνυμά της, έδειξε πόσο σημαντική ήταν για εκείνη η στήριξη που έλαβε σε μια δύσκολη στιγμή, υπογραμμίζοντας πως ο Παναθηναϊκός λειτούργησε ξανά ως οικογένεια.
Αναλυτικά το μήνυμά της:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google«Θέλω να πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε κάποιους ανθρώπους που τις τελευταίες μέρες στάθηκαν δίπλα μου σε μια δύσκολη περιπέτεια με την υγεία μου.
Πρώτα απ’ όλα, ένα τεράστιο ευχαριστώ στον πρόεδρο της ομάδας μας κύριο Δημήτρη Βρανόπουλο. Από την πρώτη στιγμή έτρεξε, ενδιαφέρθηκε προσωπικά και έκανε τα πάντα για να μπορέσω να γυρίσω ασφαλής στην Αθήνα . Καθώς επίσης και τους ανθρώπους του Συλλόγου που έτρεξαν απο το πρώτο λεπτό και δεν με άφησαν μόνη. Για ακόμα μια φορά η ομάδα μας δεν είναι απλά ένας σύλλογος, αλλά μια αληθινή οικογένεια.
Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τους γιατρούς και όλο το προσωπικό για τη φροντίδα τους. Τους γιατρούς στην Πάρο τον κύριο Σωτήρη Σκούρτη και τους βοηθούς του και όλο το ιατρικό επιτελείο που με ανέλαβε στο νοσοκομείο της Σύρου. Το νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ καθώς και τον γιατρό κύριο Χρήστο Κοντοβουνίσιο με τους συνεργάτες του που ήταν καθημερινά δίπλα μου και με την εμπειρία και τον επαγγελματισμό τους, με βοήθησαν να ξεπεράσω αυτή τη δοκιμασία και να είμαι πάλι καλά.
Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξη!»
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- LIVE: Προ των πυλών νέα μεταγραφικά χτυπήματα - Οι επόμενες κινήσεις του Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»