Παναθηναϊκός: Ανακοίνωσε την αποχώρηση 11 αθλητών και αθλητριών στα τμήματα βόλεϊ
Ο Παναθηναϊκός προχωράει ήδη στον σχεδιασμό της επόμενης μέρας και ήδη έχει ανακοινώσει την αποχώρηση 11 αθλητών και αθλητριών στα τμήματα βόλεϊ.
Με στόχο την επόμενη μέρα και την κορυφή σε εγχώριο και μη επίπεδο προχωράει ο Παναθηναϊκός, ο οποίος έχει προχωρήσει σε διάφορες αποχωρήσεις από τα τμήματα βόλεϊ σε άνδρες και γυναίκες.
Συγκεκριμένα στην ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου δεν συνεχίζουν οι Γρηγόρης Κοντοστάθης, Φίλιπ Σαβόφσκι και Σπύρος Μπακοδήμος, Στην αντίπερα όχθη ο Αλεσάντρο Κιαπίνι δεν θα έχει στο ρόστερ την επόμενη σεζόν τις Μαρτίνα Σάμανταν, Χάλι Μπένετ, Ειρήνη Χατζηευαστρατιάδου, Μανωλίνα Κωνσταντίνου, Εύα Τάνη, Άντζελα Παπά, Αφροδίτη Γιώτα και Όλγα Στράντζαλη.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- LIVE: Προ των πυλών νέα μεταγραφικά χτυπήματα - Οι επόμενες κινήσεις του Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»