Κιαπίνι: «Είμαι ικανοποιημένος, γιατί διατηρούμε την πρώτη θέση»
Ο Αλεσάντρο Κιαπίνι παραχώρησε δηλώσεις μετά το ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός 3-2.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Ήταν ένα δύσκολο ματς σήμερα. Ξεκινήσαμε καλά και είχαμε συνέπεια στα πρώτα δύο σετ.
Στην αρχή του τρίτου σετ χάσαμε για λίγο τον έλεγχο και ο Ολυμπιακός ξεκίνησε να πιέζει περισσότερο.
Χάσαμε τη συγκέντρωσή μας αλλά είμαι ικανοποιημένος που επιστρέψαμε και παλέψαμε στο τάι μπρέικ.
Στο τέλος ενώ είχαν πάρει διαφορά, πλησιάσαμε και το διεκδικήσαμε. Είμαι ικανοποιημένος γιατί διατηρούμε την πρώτη θέση με +4 βαθμούς και αυτό είναι σημαντικό.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΈχουμε ακόμη τρία παιχνίδια για την κανονική περίοδο και πρέπει να είμαστε έτοιμοι.»
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πρίντεζης Blog: Ετσι έκλεισε το deal με Φαλ, αυτά θα δώσει στον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η πρόταση για Γιένσεν και οι εναλλακτικές αν χαλάσει το deal
- Παναθηναϊκός: Ανοιχτές... εκπλήξεις στα στόπερ μετά τον Γεντβάι
- Παναθηναϊκός: Αυτό απομένει για τη ΒΟΜΒΑ με Ντε Φράι
- Παναθηναϊκός: Αυτές είναι οι απολαβές του Μουσταφά Φαλ στο Τριφύλλι