Ο Παναθηναϊκός πήρε τον πόντο και χάρισε τη νίκη στον Ολυμπιακό
Ο Παναθηναϊκός έκανε επίδειξη δύναμης κόντρα στον Ολυμπιακό, πήρε τον πόντο που ήθελε και έκανε συντήρηση δυνάμεων για τον ευρωπαϊκό ημιτελικό με τον Πανιώνιο (3-2).
Συντήρηση δυνάμεων έκανε ο Παναθηναϊκός στο «αιώνιο ντέρμπι» με τον Ολυμπιακό.
Τα φίνα κορίτσια πέτυχαν την αποστολή τους, πήραν τα πρώτα δύο σετ και τον πόντο… κορυφής και εν συνεχεία ο Κιαπίνι έκανε διαχείριση με το μυαλό στο β’ ημιτελικό με τον Πανιώνιο.
Οι «ερυθρόλευκες» κατέκτησαν εύκολα τα επόμενα τρία σετ με τις «πράσινες» κυριολεκτικά να έχουν φύγει από το… γήπεδο.
Τα σετ: 23-25, 22-25, 25-18, 25-14, 15-13
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πρίντεζης Blog: Ετσι έκλεισε το deal με Φαλ, αυτά θα δώσει στον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η πρόταση για Γιένσεν και οι εναλλακτικές αν χαλάσει το deal
- Παναθηναϊκός: Ανοιχτές... εκπλήξεις στα στόπερ μετά τον Γεντβάι
- Παναθηναϊκός: Αυτό απομένει για τη ΒΟΜΒΑ με Ντε Φράι
- Παναθηναϊκός: Αυτές είναι οι απολαβές του Μουσταφά Φαλ στο Τριφύλλι