Ρόγκα: «Μας ζηλεύουν για τον κόσμο μας»
Η Πέννυ Ρόγκα στάθηκε στη στήριξη των οπαδών του Παναθηναϊκού στον πρώτο ημιτελικό του CEV Challenge Cup με τον Πανιώνιο.
Αναλυτικά:
«Είναι ένα πρώτο βήμα, αλλά δεν είναι και τίποτα. Παίζοντας την επόμενη Τετάρτη στο Βαρίκας θα πρέπει να λειτουργήσουμε σαν ένα.
Ο Πανιώνιος είναι ομάδα υψηλού επιπέδου, θα πάει να τα παίξει όλα για όλα. Και για εμάς είναι do or die και θα πρέπει να προσπαθήσουμε», είπε χαρακτηριστικά η αρχηγός του Παναθηναϊκού.
Για τον κόσμο που γέμισε το Μετς, ανέφερε: «Κάθε αθλητής θέλει να το ζει. Θεωρώ ότι άλλες ομάδες μας ζηλεύουν για αυτό, είναι κυριολεκτικά ο 7ος παίκτης μας, γεμίζουν το γήπεδο και δημιουργούν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πρίντεζης Blog: Ετσι έκλεισε το deal με Φαλ, αυτά θα δώσει στον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η πρόταση για Γιένσεν και οι εναλλακτικές αν χαλάσει το deal
- Παναθηναϊκός: Ανοιχτές... εκπλήξεις στα στόπερ μετά τον Γεντβάι
- Παναθηναϊκός: Αυτό απομένει για τη ΒΟΜΒΑ με Ντε Φράι
- Παναθηναϊκός: Αυτές είναι οι απολαβές του Μουσταφά Φαλ στο Τριφύλλι