Volley League Γυναικών: Εκκίνηση του 2026 με... πράσινο χρώμα!
Το πρώτο παιχνίδι του 2026 για τη Volley League Γυναικών θα είναι το Άρης-Παναθηναϊκός στα πλαίσια της 12ης αγωνιστικής.
Η Volley League Γυναικών επιστρέφει στις επάλξεις μετά τον ερχομό του 2026 και μάλιστα το πρόγραμμα ανοίγει με το παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Άρη στη Θεσσαλονίκή.
Οι πράσινες θα ταξιδέψουν στη συμπρωτεύουσα για τη 12η αγωνιστική του πρωταθλήματος και θα κοντραριστούν με τις κιτρινόμαυρες την ερχόμενη Παρασκευή 2 Ιανουαρίου.
Τέλος, να αναφέρουμε πως διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι Ισκάς, Μπουκουβάλας, Παρατηρητής ο Γεωργιάδης, Επόπτες οι Κοτσικάρη, Μαλεφκερίδης και στη Γραμματεία θα βρίσκεται ο Αλεξίου.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο