Ξέσπασμα Ερντέμ: «Δέχτηκα λεκτικές επιθέσεις...»!
Η προπονήτρια του Παναθηναϊκού καταγγέλλει συνεχείς σεξιστικές λεκτικές επιθέσεις στην Πυλαία και στέλνει ισχυρό μήνυμα κατά βίας σε όλα γήπεδα.
Η Σελέν Ερντέμ, προπονήτρια του Παναθηναϊκού, επέλεξε μετά τον αγώνα να μιλήσει δημόσια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Με μήνυμά της κατήγγειλε ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ δέχτηκε λεκτικές επιθέσεις, στοχευμένες στην ίδια και στη γυναικεία της υπόσταση.
Στο κείμενο που ανάρτησε, η Ερντέμ περιέγραψε την ψυχολογική επιβάρυνση που ένιωσε εκείνες τις ώρες και τη βαθιά απογοήτευσή της.
Δεν στάθηκε μόνο στο προσωπικό κομμάτι, αλλά έστειλε ένα ευρύτερο μήνυμα για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται οι γυναίκες στον χώρο του αθλητισμού και της κοινωνίας γενικότερα.
«Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα ένιωθα βαθιά ντροπή και λύπη λόγω των συνεχών λεκτικών επιθέσεων προς εμένα και την γυναικεία μου υπόσταση! Καμία γυναίκα δεν θα έπρεπε ποτέ να ανέχεται κάτι τέτοιο. Στέκομαι δυνατή ενάντια σε κάθε μορφή βίας και έλλειψης σεβασμού προς τις γυναίκες» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ