Στα «πράσινα» η Τσιτσιγιάννη

Στα «πράσινα» η Τσιτσιγιάννη

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την διαγώνια Μαρία Τσιτσιγιάννη για την αγωνιστική σεζόν 2020-21, στο γυναικείο τμήμα βόλεϊ.

Η 20χρονη βολεϊμπολίστρια αναμένεται να βοηθήσει τον Σύλλογο στην προσπάθεια που κάνει και φέτος να κρατήσει ψηλά την πράσινη σημαία, ενώ ήταν όνειρο της να ενταχθεί στον Παναθηναϊκό.

Σε ότι αφορά το βιογραφικό της αθλήτριας από τον Βόλο έχει ως εξής :

2012-2017 Αργώ Βόλου

2017-2020 Μαρκόπουλο

Σε δήλωση της στο www.pao1909.com η Μαρία Τσιτσιγιάννη επισήμανε «Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πίστεψαν και μου έδωσαν την ευκαιρία να ενταχθώ στην οικογένεια του Παναθηναϊκού.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μου δίνεται μια τεράστια ευκαιρία να τους δικαιώσω και φυσικά ήταν ένα μεγάλο μου όνειρο να αγωνιστώ με τη φανέλα του τριφυλλιού.

Εύχομαι και πιστεύω ότι θα έχουμε μια καλή χρονιά στην ομάδα με πολύ όρεξη για δουλειά και να εκπληρώσουμε τους στόχους μας».

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber