Είναι η νέα τάξη πραγμάτων

Είναι η νέα τάξη πραγμάτων

Ο Παναθηναϊκός διεκδίκησε επιτυχώς με μοχλό πίεσης το PAO TV ό,τι του αναλογεί στις διαπραγματεύσεις με τη Nova (7 εκατ. συν τα μπόνους από 5,7!), του έμεινε κέρδος στα χέρια το πράσινο κανάλι και απέδειξε πως παρά τη φθορά του… αποτελεί ένα τεράστιο brand απέναντι σε κάθε καναλάρχη. Γράφει ο Νότης Καμπέρης.

Ακόμη και με επιθετική πολιτική προς το κανάλι της Κάντζας (σ.σ «απορρίφθηκε ως ασύμφορη η πρώτη πρόταση» ή η σπόντα στο… πού θα δείτε τον Παναθηναϊκό στις 12 Σεπτεμβρίου), οι άνθρωποι της ΠΑΕ γνώριζαν εξ αρχής πως εκείνοι μπορούν να επιβάλλουν το οικονομικό καθεστώς του τηλεοπτικού deal. Έξυπνα άφησαν ανοικτό το παράθυρο μελλοντικής συνεργασίας (σ.σ  γνωρίζουμε περί της νέας εποχής του συνδρομητικού καναλιού), η οποία εν τέλει επήλθε ένα μήνα περίπου αργότερα.

Πέρυσι, τα κέρδη του Τριφυλλιού από τα τηλεοπτικά δικαιώματα ανέρχονταν στα 5,1 εκατ. ευρώ. Με μερικούς μαθηματικού υπολογισμούς στον παρόντα χρόνο οι πράσινοι πέτυχαν αύξηση 50% (!) ξεπερνώντας την ΑΕΚ στην καλύτερη κατά 1 εκατ. ευρώ και φτάνοντας τον ΠΑΟΚ. Η διαφορά  του ποσού με τον Ολυμπιακό «ψαλιδίστηκε» κάτω από 4 εκατ. ευρώ (11 εκατ. ευρώ οι ερυθρόλευκοι), μικρή, αν αναλογιστεί κανείς πως το «παναθηναϊκό ηφαίστειο» παραμένει σχεδόν… ανενεργό εδώ και μια δεκαετία.

Το PanathinaikosTV συμπεριλαμβάνεται στα κέρδη του Παναθηναϊκού, καθώς ήταν «must» η προβολή ερασιτεχνικών αγώνων, αλλά και εκείνων των ποδοσφαιρικών ακαδημιών σε μια πράσινη πλατφόρμα. Επίσης, κάθε ιδιώτης θα γνωρίζει την ύπαρξη του νεοσύστατου καναλιού και θα σκέπτεται διαφορετικά ως προς την προσφορά του, από δω και στο εξής, πριν ανοίξει δίαυλο επικοινωνίας με τον Παναθηναϊκό. Ήταν ευφυές επίσης, που διοχετεύτηκε προς τα έξω πως έχουν εξασφαλιστεί ήδη μέσω χορηγιών από το PAOTV τα μισά από τα εκτιμώμενα – προσδοκώμενα χρήματα.

Είναι η νέα τάξη πραγμάτων

Ο στόχος επετεύχθη από τους ιθύνοντες του Τριφυλλιού και τα 7+ εκατ. ευρώ (περιλαμβάνεται και το κόστος παραγωγής του PanathinaikosTV) που θα μπουν στο πράσινο ταμείο, θα ενθαρρύνουν σημαντικά την προσπάθεια του συλλόγου για την επιστροφή του στους τίτλους και στην Ευρώπη. Τόσο κοστίζει το υπάρχον ρόστερ!

Έως τώρα, η «βιτρίνα» του Παναθηναϊκού παίρνει άριστα (PAOTV, βασιλικό συμβόλαιο στη Nova, ενεργά social media, εντυπωσιακά graphics, Panathinaikos Application, promo των εμφανίσεων της Robe di Kappa στους δρόμους της Αθήνας, ίσως… και ο Παναθηναϊκός Β’ στο εγγύς μέλλον). Όμως, στο… εσωτερικό του η δόμηση και η διαχείριση του πράσινου ρόστερ θέλουν προσοχή και τεχνογνωσία, καθώς η ομάδα ήδη προβληματίζει!

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Ακολουθείστε τo Newspao.gr στο Google News