Με αυτόν τον Γκιστ και με… joystick πας Βερολίνο!
[ads]
[ads]
Το ότι ο Παναθηναϊκός καθάρισε εύκολα την Καρσίγιακα δεν σημαίνει πως το ματς ήταν εύκολο ευθύς εξαρχής. Μην ξεχνάμε ότι οι Τούρκοι, την περασμένη εβδομάδα γονάτισαν την Μπαρτσελόνα, όχι τα… Καμένα Βούρλα.
Το τριφύλλι το έκανε εύκολο. Και το έκανε με το καλημέρα. Μπαίνοντας αποφασισμένοι και συγκεντρωμένοι στο παρκέ οι παίκτες του Τζόρτζεβιτς δεν άφησαν περιθώρια στην τουρκική ομάδα ούτε να σκεφτεί πως μπορεί να φύγει από το ΟΑΚΑ με κάτι άλλο εκτός από μία τιμητική ήττα. Κι έχω την εντύπωση πως αν το παιχνίδι γινόταν σε ένα μήνα από τώρα, όταν ο Παναθηναϊκός θα έχει ακόμη καλύτερους αυτοματισμούς, οι Τούρκοι δεν θα έπαιρναν ούτε αυτό από το ματς.
[ads2]
Με τον Καλάθη να μοιράζει ακόμη ασίστ, τον Διαμαντίδη απλά… Διαμαντίδη και με αυτόν τον Γκιστ, ο Παναθηναϊκός άνοιξε λογαριασμό στη φετινή Ευρωλίγκα. Κι αν ο (κομβικής σημασίας) Αμερικανός παραμείνει σε αυτό το επίπεδο, θαρρώ πως αυτός ο λογαριασμός θα κλείσει επί γερμανικού εδάφους… Και μην βιαστείτε να πείτε πως πέρυσι οι πράσινοι έκαναν ανάλογα θετικό ξεκίνημα, γιατί η διαφορά του πέρυσι με το φέτος είναι η τακτική. Κι ο Τζόρτζεβιτς ξαναφέρνει τον όρο “Joystick” στον Παναθηναϊκό έπειτα από διάλλειμα ενός χρόνου με τα γνωστά αποτελέσματα…
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η αντίδραση του Κέντρικ Ναν στην άφιξη του Ομπράντοβιτς (vid)
- Μεταγραφικό ΝΤΟΥ, νέες ανακοινώσεις - Οι επόμενες κινήσεις μετά τον Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: «Ο Αλαφούζος θέλει να κάνει το ''μπαμ'' στη μεταγραφή του σέντερ φορ» (vid)
- Παναθηναϊκός: «Λύγισε» ο Μιχάλης Γεωργαντής σε ερώτηση για τον Παύλο Γιαννακόπουλο (vid)
- «Ο Μάτοβιτς δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό»: Τα δεδομένα για τους συνεργάτες του Ομπράντοβιτς