Η συμβολική φωτογραφία Γιαννακόπουλου-Ομπράντοβιτς μπροστά στο άγαλμα του Παύλου
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ολοκλήρωσαν την παρουσίαση και στάθηκαν μπροστά στο άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου, σε μια εικόνα με έντονο συμβολισμό για τον Παναθηναϊκό.
Μια ιδιαίτερη στιγμή καταγράφηκε μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και ο Σέρβος τεχνικός ανέβηκαν στην είσοδο των VIP του T-Center, προκειμένου να βγάλουν μια αναμνηστική φωτογραφία μπροστά στο άγαλμα του αείμνηστου Παύλου Γιαννακόπουλου.
Η συγκεκριμένη εικόνα είχε ξεχωριστό βάρος, καθώς ο Ομπράντοβιτς συνδέθηκε όσο λίγοι με τη μεγάλη εποχή του Παναθηναϊκού, υπό την ηγεσία της οικογένειας Γιαννακόπουλου.
Η επιστροφή του «Ζοτς» στον πάγκο του «τριφυλλιού» συνδυάστηκε έτσι με μια συμβολική στιγμή μπροστά στη μορφή του Παύλου Γιαννακόπουλου, του ανθρώπου που σημάδεψε την ιστορία του συλλόγου και του ελληνικού μπάσκετ.
Δείτε παρακάτω:

ZELIKO

ZELIKO
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Βίντεο: Επική αντίδραση Ομπράντοβιτς-Γιαννακόπουλου όταν ο μεταφραστής μπέρδεψε τον Παναθηναϊκό με τον Ολυμπιακό
- «Σείστηκε» το ΟΑΚΑ: Τόσος κόσμος πήγε για τον Ομπράντοβιτς! (vid)
- Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου για τα τηλεφωνήματα Ομπράντοβιτς
- Ομπράντοβιτς: «Κύριε Αλβέρτη είστε έτοιμος να δουλέψουμε;»
- «Στην Αθήνα για να υπογράψει στον Παναθηναϊκό ο Ντε Φράι - Οι απολαβές»