Θύρα 13: Οργισμένο μήνυμα κατά της ΝΔ (pic)
Η Θύρα 13 ανέβασε story με ξεκάθαρο πολιτικό μήνυμα κατά της Νέας Δημοκρατίας, εν μέσω έντονων αντιδράσεων στον Παναθηναϊκό για τη διαιτησία του πρώτου τελικού στο ΣΕΦ.
Η ένταση που ακολούθησε τον πρώτο τελικό της Stoiximan GBL ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό δεν έμεινε μόνο στο αγωνιστικό κομμάτι, καθώς οι αντιδράσεις συνεχίστηκαν και στα social media.
Η Θύρα 13, μέσω story στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram, έστειλε μήνυμα με ξεκάθαρη πολιτική αιχμή κατά της Νέας Δημοκρατίας, χρησιμοποιώντας το σήμα του κόμματος διαγραμμένο με πράσινο χρώμα.
Στην ανάρτηση υπάρχει το λογότυπο της ΝΔ μέσα σε πράσινο κύκλο με έντονο «Χ», ενώ κάτω από την εικόνα υπάρχει η φράση:
«αφου ετσι το θελετε … ετσι θα γινει ….».

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τι ισχύει αυτή τη στιγμή με Ομπράντοβιτς - Οι αποφάσεις για το ρόστερ (vid)
- Τόσα χρήματα δίνει ο ΣΚΑΪ για τα τηλεοπτικά δικαίωματα της Basket League
- Οριστικό: Τέλος ο Σφιντέρσκι από τον Παναθηναικό - Το ποσό και η νέα του ομάδα
- Παναθηναϊκός: Κατευθείαν στην Ολλανδία ο Τσιριβέγια - Ειδική άδεια για έξι ποδοσφαιριστές
- Παναθηναϊκός: «Κοντά στη χρυσή τομή για Φαν Ντρόγκελεν - Η διαφορά στο οικονομικό»