Αταμάν: Οι δηλώσεις στο Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός (Game 1)
Ο Παναθηναϊκός πήγε στα αποδυτήρια πίσω στο σκορ απέναντι στον Ολυμπιακό, με τον Εργκίν Αταμάν να ζητά καλύτερη επιθετική εικόνα και περισσότερη συγκέντρωση.
Ο Εργκίν Αταμάν δήλωσε χαρακτηριστικά στο ημίχρονο:
«Στην άμυνα κάνουμε καλό παιχνίδι. Βρήκαμε ανοικτά σουτ. Θα πρέπει να παίξουμε καλύτερα επιθετικά. Έχουμε παίκτες… πραγματικούς σκόρερ, αλλά δεν βρίσκουμε σκορ. Παίζουμε άσχημα. Θα πρέπει να συνεχίσουμε συγκεντρωμένοι. Δεν γίνεται να παίξουμε 40′ έτσι.»
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αποκάλυψη Νεραντζιά: Τηλεοπτικό «πακέτο» για Παναθηναϊκό - Πιθανή ενσωμάτωση στην Cosmote TV
- Έντονη αντίδραση του Κούτρα on air για την επίμαχη φάση με τον Ναν (vid)
- Γάτας: «Έχουν προταθεί πάρα πολλοί παίκτες στον Παναθηναϊκό»
- Παναθηναϊκός: Το ποσό που ζητά η Κοπεγχάγη για Χατζηδιάκο
- Πιέζει για Καμαρά ο Παναθηναϊκός - Τα χρήματα για deal