Αταμάν: «Αν δεν είχαμε τον Σλούκα...» - Οι δηλώσεις στη Συν. Τύπου (vid)
Διαβάστε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν στη συνέντευξη Τύπου, μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο του πρώτου ημιτελικού της Stoiximan GBL.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν στη συνέντευξη Τύπου μετά το Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ:
«Μετά τη Μύκονο, δεν παίξαμε κανένα παιχνίδι για δέκα μέρες. Δεν ήταν εύκολο για την ομάδα να βρει το ρυθμό, γιατί έχει συνηθίσει να παίζει έως και τρία παιχνίδια την εβδομάδα. Ρισκάραμε να χάσουμε, αλλά βρήκε το σωστό ρυθμό.
Ο Σλούκας είναι πολύ σημαντικός για την ομάδα για ακόμη μια φορά. Το είδα και απόψε. Αν δεν τον είχαμε σήμερα, ίσως να χάναμε και το σημερινό παιχνίδι.»
Δείτε παρακάτω:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- LIVE: Προ των πυλών νέα μεταγραφικά χτυπήματα - Οι επόμενες κινήσεις του Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»