Γιουρτσεβέν: «Νιώθω άσχημα για τον Παναθηναϊκό» (vid)
Ο Ομέρ Γιουρτσεβέν σχολίασε τον τελικό της Ευρωλίγκα και την απουσία του Παναθηναϊκού από το γιορτινό τριήμερο μπάσκετ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Τούρκος σέντερ της Ρεάλ στο Sportal:
«Είμαι ενθουσιασμένος για τους συμπαίκτες μου που θα παίξουν αύριο (24/5) στον τελικό. Θα δούμε την ατμόσφαιρα του τελικού. Δεν είχα ξαναδεί τόσους οπαδούς του Ολυμπιακού εδώ.
Έχουμε έμπειρους παίκτες που έχουν κερδίσει την κούπα. Ο Μάριο (σ.σ Χεζόνια) είναι ένας μεγάλος ηγέτης. Ο Φάκου. Υπάρχουν πολλοί. Ο Σκαριόλο είναι ένας ακόμη μεγάλος παράγοντας που μπορεί να μας βοηθήσει.
Μίλησα με τον Τζέριαν. Νιώθω άσχημα για τον Παναθηναϊκό που δεν βρέθηκε στο Final Four.»
Δείτε παρακάτω:
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Έτσι «κλείδωσε» ο Τσάπρας - Το παρασκήνιο με Κοτσόλη
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές (pics)