Μποντιρόγκα: «Στην Ευρώπη η Ευρωλίγκα έχει την καλύτερη διαιτησία»
Ο Ντέγιαν Μποντιρόγκα υπερασπίστηκε τους διαιτητές του Final Four τονίζοντας πως η θέση τους είναι πλέον, δύσκολη στις αποφάσεις.
Το θέμα της διαιτησίας συζητήθηκε έντονα στη Συν. Τύπου του Ντέγιαν Μποντιρόγκα.
Ο άλλοτε, θρύλος του Παναθηναϊκού, επεσήμανε πως το μπάσκετ εξελίχθηκε και το έργο των διαιτητών, πλέον, έχει γίνει πιο δύσκολο.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Βλέπω πόσο διαφορετικό έχει γίνει το μπάσκετ και πόσο πιο δύσκολο είναι να είσαι πλέον διαιτητής.
Προσπαθούμε να δούμε πώς θα βοηθήσουμε τους διαιτητές να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους.
Δεν θέλουμε να διακόπτουμε συνέχεια τον ρυθμό των αγώνων, αλλά θέλουμε να υπάρχει και δικαιοσύνη».
Για τη διαιτησία: «Κάποια πράγματα πάντα μπορούν να γίνουν καλύτερα. Θεωρώ πως στην Ευρώπη η Ευρωλίγκα έχει την καλύτερη διαιτησία.
Πιστεύω πως οι διαιτητές μας είναι μακράν οι καλύτεροι από τις άλλες διοργανώσεις».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Οι δύο που βλέπουν την έξοδο μετά τον Σφιντέρσκι
- Εδώ θα δείτε ζωντανά την παρουσίαση του Ομπράντοβιτς (vid)
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές (pics)