Παπαδόπουλος: «Θα προτιμούσα να ήταν ο Παναθηναϊκός στο Final 4» (vid)
Ο Μάνος Παπαδόπουλος δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του από τη μη συμμετοχή του Παναθηναϊκού στο Final 4 της Αθήνας.
Σε μια σύντομη δήλωσή του, ο Μάνος Παπαδόπουλος στάθηκε στην απουσία του Παναθηναϊκού από το φετινό Final 4 της Αθήνας.
Ο πρώην GM του «Τριφυλλιού» έκανε ειδική μνεία στον ευρωπαϊκό τίτλο που κατέκτησε το 2007 η ομάδα μέσα στο «σπίτι» της.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Για το ελληνικό μπάσκετ είναι πολύ ευχάριστο ότι το Final 4 γίνεται στην Αθήνα. Θα προτιμούσα να ήταν ο Παναθηναϊκός. Το 2007 το είχαμε κερδίσει.»
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μπατίστ, η αλήθεια για Ξανθόπουλο - «Κλείδωσαν» τρεις συνεργάτες
- Αποκάλυψη Κουτλουάι για Λάιλς και Παναθηναϊκό!
- «Θα βρει ένα βαρβάτο γκαρντ με size ο Παναθηναϊκός - Τι περιμένουμε στο "5"» (vid)
- Στον «αέρα» το «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Κίνας, τα δεδομένα
- Επίσημο: Αυτό το κανάλι θα δείξει τα φιλικά του Παναθηναϊκού - Οι ώρες