Παπαδόπουλος: «Θα προτιμούσα να ήταν ο Παναθηναϊκός στο Final 4» (vid)
Ο Μάνος Παπαδόπουλος δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του από τη μη συμμετοχή του Παναθηναϊκού στο Final 4 της Αθήνας.
Σε μια σύντομη δήλωσή του, ο Μάνος Παπαδόπουλος στάθηκε στην απουσία του Παναθηναϊκού από το φετινό Final 4 της Αθήνας.
Ο πρώην GM του «Τριφυλλιού» έκανε ειδική μνεία στον ευρωπαϊκό τίτλο που κατέκτησε το 2007 η ομάδα μέσα στο «σπίτι» της.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Για το ελληνικό μπάσκετ είναι πολύ ευχάριστο ότι το Final 4 γίνεται στην Αθήνα. Θα προτιμούσα να ήταν ο Παναθηναϊκός. Το 2007 το είχαμε κερδίσει.»
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Και τώρα... Ομπράντοβιτς: Ο Παναθηναϊκός κάνει all in - Πότε έρχεται, οι εξελίξεις
- Παναθηναϊκός: Πιθανό γκρουπ «κομμένων» - Ποιοι είναι στη λίστα
- «Απάντησε αρνητικά στον Παναθηναϊκό η Λέστερ για Κρίστιανσεν»
- Παναθηναϊκός: Το πραγματικό ποσό για Φαν Ντρόγκελεν και τα τουρκικά παραμύθια
- Παναθηναϊκός: Τα εκατομμύρια των αποχωρήσεων και πώς αλλάζουν το μεταγραφικό πλάνο