Αταμάν: Οι δηλώσεις μετά το Βαλένθια-Παναθηναϊκός 81-64

Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τη Βαλένθια, στο πλαίσιο του Game 5 των playoffs της Euroleague.

Αταμάν: Οι δηλώσεις μετά το Βαλένθια-Παναθηναϊκός 81-64

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Βαλένθια-Παναθηναϊκός:

«Πρώτα απ’ όλα, συγχαίρω τη Βαλένθια. Κάνουν μια εξαιρετική σεζόν και κέρδισαν τη σειρά με 3-2. Δεν παίξαμε καλό μπάσκετ σήμερα. Ίσως ο λόγος ήταν το άγχος.

Τα παιχνίδια που χάσαμε στην Αθήνα μπορεί να το προκάλεσαν αυτό. Η Βαλένθια έδειξε σπουδαίο χαρακτήρα. Δεν μπορέσαμε να επιτεθούμε καλά.

Στο δεύτερο ημίχρονο, δεν μπορέσαμε να εκμεταλλευτούμε τις εύκολες ευκαιρίες και εκεί κρίθηκε το παιχνίδι. Μας λείπει το Final Four αυτή τη σεζόν. Εύχομαι στη Βαλένθια καλή επιτυχία » .

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber