Αταμάν: Οι δηλώσεις μετά το Παναθηναϊκός-Βαλένθια 86-89
Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τη Βαλένθια, στο πλαίσιο του Game 4 των playoffs της Euroleague.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Παναθηναϊκός-Βαλένθια:
“Η Βαλένθια έπαιξε καλύτερα από εμάς, άξιζε να κερδίσει. Προσπαθήσαμε να αλλάξουμε το παινχίδι αλλά κάναμε ένα κρίσιμο λάθος. Άξιζε να κερδίσει, συγχαρητήρια”.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Βόμβα« Γάτα: «Ο Παναθηναϊκός ζήτησε από Μπακασέτα να βρει ομάδα, ίσως γίνει το ίδιο και με τον Τσιριβέγια»
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα με τους τραυματίες πριν το Game 5
- Απίθανη ατάκα Αταμάν στον Χέιζ-Ντέιβις στα αποδυτήρια
- Καρφί για τη διαιτησία: Το story της συζύγου του Ναν μετά το Game 4
- Παναθηναϊκός: Ο πανηγυρισμός που σχολίασε ο Γιαννακόπουλος (pic)