Νέο double-double για τον Γιούρτσεβεν στη G-League
Ο Ομέρ Γιούρτσεβεν συνεχίζει να δείχνει εξαιρετική εικόνα στα παρκέ της G-League, πραγματοποιώντας ακόμα μία γεμάτη εμφάνιση με τη φανέλα των Rio Grande Valley Vipers, θυγατρικής ομάδας των Houston Rockets.
Ο Τούρκος σέντερ κατέγραψε δεύτερο συνεχόμενο double-double, επιβεβαιώνοντας ότι βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. Στη συγκεκριμένη αναμέτρηση σημείωσε 11 πόντους (4/14 σουτ, 2/2 βολές) και μάζεψε 14 ριμπάουντ, εκ των οποίων τα έξι ήταν επιθετικά, αποτελώντας σημείο αναφοράς στη ρακέτα.
Παρά την πολύ καλή του παρουσία, οι Vipers δεν κατάφεραν να πάρουν τη νίκη, γνωρίζοντας την ήττα με 94-86 από τη θυγατρική ομάδα των San Antonio Spurs. Σε κάθε περίπτωση, ο άλλοτε σέντερ του Παναθηναϊκού δείχνει να βρίσκει ρυθμό και αυτοπεποίθηση, αφού στις δύο πρώτες εμφανίσεις του στη G-League μετρά ήδη 16,3 πόντους και 14 ριμπάουντ κατά μέσο όρο.
Θυμίζουμε ότι ο Γιούρτσεβεν αγωνίστηκε στο παρελθόν με το τριφύλλι, καταγράφοντας 40 συμμετοχές στην EuroLeague με μέσο όρο 9,5 πόντους και 4,8 ριμπάουντ, ενώ στο ελληνικό πρωτάθλημα είχε 10,9 πόντους και 5,9 ριμπάουντ σε δέκα παιχνίδια.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πρίντεζης Blog: Ετσι έκλεισε το deal με Φαλ, αυτά θα δώσει στον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η πρόταση για Γιένσεν και οι εναλλακτικές αν χαλάσει το deal
- Παναθηναϊκός: Ανοιχτές... εκπλήξεις στα στόπερ μετά τον Γεντβάι
- Παναθηναϊκός: Αυτό απομένει για τη ΒΟΜΒΑ με Ντε Φράι
- Παναθηναϊκός: Αυτές είναι οι απολαβές του Μουσταφά Φαλ στο Τριφύλλι