Η επόμενη μέρα μετά τον Ολυμπιακό, το μήνυμα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Ο Παναθηναϊκός έκλεισε τον πρώτο γύρο στο 12-7 και η ΚΑΕ έστειλε μήνυμα συσπείρωσης μετά το ντέρμπι στο ΟΑΚΑ.
Ο Παναθηναϊκός άφησε πίσω του το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ και πέρασε γρήγορα στην «επόμενη μέρα» της EuroLeague.
Την επομένη της ήττας, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός προχώρησε σε ανάρτηση, με στόχο να δώσει στίγμα ενότητας και να στρέψει το βλέμμα στη συνέχεια της σεζόν.
Το αποτέλεσμα στο μεγάλο παιχνίδι έβαλε τέλος στο νικηφόρο σερί τριών αγώνων των «πράσινων». Παράλληλα, ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος της κανονικής περιόδου, με τον Παναθηναϊκό να κλείνει στο 12-7 και να βρίσκεται στην 12η θέση της κατάταξης.
Λίγες ώρες μετά το ματς, το μήνυμα της ομάδας ήρθε με ξεκάθαρη στόχευση: να τονιστεί ότι τίποτα δεν τελειώνει σε ένα παιχνίδι και ότι η πορεία στη διοργάνωση έχει συνέχεια.
Η ΚΑΕ απευθύνθηκε στην «πράσινη» οικογένεια, επιχειρώντας να κρατήσει τη συσπείρωση και τη συγκέντρωση στους στόχους που ακολουθούν.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΗ φράση που επέλεξε ο σύλλογος αποτύπωσε ακριβώς αυτό το σκεπτικό:
“Ο δρόμος είναι μακρύς. Θα τον περπατήσουμε μαζί”
The road is long. We walk it together. ☘️#WeTheGreens #paobcaktor #Club1908 pic.twitter.com/rW3Zhi8lJW
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) January 3, 2026
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πρίντεζης Blog: Ετσι έκλεισε το deal με Φαλ, αυτά θα δώσει στον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η πρόταση για Γιένσεν και οι εναλλακτικές αν χαλάσει το deal
- Παναθηναϊκός: Ανοιχτές... εκπλήξεις στα στόπερ μετά τον Γεντβάι
- Παναθηναϊκός: Αυτό απομένει για τη ΒΟΜΒΑ με Ντε Φράι
- Παναθηναϊκός: Αυτές είναι οι απολαβές του Μουσταφά Φαλ στο Τριφύλλι