Αταμάν: Οι δηλώσεις μετά το Ζαλγκίρις-Παναθηναϊκός 85-92
Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τη Ζαλγκίρις, στο πλαίσιο της 18ης αγωνιστικής της Euroleague.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Ζαλγκίρις–Παναθηναϊκός: «Είναι μια εντυπωσιακή νίκη για εμάς. Επιστρέψαμε από τους δεκαπέντε πόντους και νικήσαμε.
Ο Οσμάν έκανε ένα απίθανο παιχνίδι και έσπρωξε την ομάδα. Είχαμε επιθετική άμυνα με αλλαγές. Πολύ έξυπνα πήραμε τη νίκη.
Είναι πολύ σημαντικό, γιατί η Ζάλγκιρις είχε 100% τον έλεγχο του αγώνα μετά τα πρώτα 20 λεπτά. Είπα στον Οσμάν, να παίξουμε άμυνα στο ημίχρονο.
Είναι εύκολο να παίζεις πολύ επιθετικά, όταν είσαι εντός έδρας, αλλά πρέπει να το κάνεις και εκτός έδρας. Είναι σημαντικό να παίζεις καλά στην επίθεση, τότε αρχίζεις να πιστεύεις πως μπορείς να επιστρέψεις στο σκορ.»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο