Έξαλλος Αταμάν: Οι δηλώσεις μετά το Φενέρμπαχτσε-Παναθηναϊκός 77-81
Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τη Φενέρμπαχτσε, στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής της Euroleague.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Φενέρμπαχτσε–Παναθηναϊκός:
«Είμαι πολύ ταραγμένος. Παίξαμε καλά στο πρώτο μέρος αλλά στο δεύτερο μέρος χάσαμε τον έλεγχο του ματς, βάλαμε στο παιχνίδι τη Φενέρ αλλά στο τέλος δεν καταλαβαίνω γιατί δέκα χιλιάδες Τούρκοι, έβριζαν εμένα και τη μητέρα μου.
Σταματήστε να είστε επιθετικοί κι ας δείξουμε τι αξίζουμε μέσα στο παρκέ. Είμαι πολύ ταραγμένος. Αγράμματοι άνθρωποι έβριζαν εμένα και τη μητέρα μου και κάποιος από την Euroleague πρέπει να καταλάβει τη γλώσσα αυτή που μιλάνε. Είναι αγράμματοι άνθρωποι όλοι αυτοί και είμαι πολύ ταραγμένος για ό,τι συνέβη».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο