Τους... άδειασε και η Δήμητρα Αλεξανδράκη: «Οι οπαδοί του Ολυμπιακού υποστήριζαν τους Τούρκους!» (vid)

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη δεν παρέλειψε να σχολιάσει από την Etihad Arena τη στάση των οπαδών του Ολυμπιακού κατά τη διάρκεια του ημιτελικού αγώνα του Παναθηναϊκού με τη Φενερμπαχτσέ.

Τους... άδειασε και η Δήμητρα Αλεξανδράκη: «Οι οπαδοί του Ολυμπιακού υποστήριζαν τους Τούρκους!» (vid)

Αναλυτικά όσα είπε στο vlog από το Άμπου Ντάμπι μετά τους ημιτελικούς της Ευρωλίγκα:

«Είμαι πολύ στενοχωρημένη. Έγινε πρώτη φορά το Final Four στην Etihad Arena, έχασε ο Παναθηναϊκός.

Θα ξαναπώ Ευρωλίγκα, μαφιόζοι. Έχει σε πολλά δίκαιο από όσα έχει πει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος

Δεν περίμενα να παίζει μια ελληνική ομάδα με μια τούρκικη και οι ίδιοι Έλληνες να σιγοντάρουν την τουρκική ομάδα. Πολλά συγχαρητήρια Ολυμπιακοί…»

Στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ χθες το βράδυ που έχασε η ομάδα μας. Πιο πολύ, όμως, στενοχωρήθηκα που οι Έλληνες οπαδοί του Ολυμπιακού υποστήριζαν την τούρκικη ομάδα.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δεν θα ήταν καλύτερο να πάμε και οι δύο ελληνικές ομάδες στον τελικό; Τώρα θα πάμε και οι δύο ελληνικές ομάδες στον μικρό τελικό, γιατί karma is a b***. Δεν μου άρεσε ο τρόπος κάποιων ανθρώπων»

Δείτε παρακάτω:

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr