Μητσοτάκης: «Δεν θα πάω στο Final Four - Καλή επιτυχία στις Ελληνικές ομάδες»
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποκάλυψε πως δε θα παρευρεθεί στο Final 4 της Euroleague στο Άμπου Ντάμπι, ωστόσο έστειλε τις δικές του ευχές στις δύο ελληνικές ομάδες.
Ο πρωθυπουργός της Ελλάδος, Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στο γεγονός πως δε θα βρεθεί στο Άμπου Ντάμπι για το Final 4 της Euroleague που διεξάγεται από τις 23 έως και τις 25 Μαΐου, ωστόσο φρόντισε να στείλει τις ευχές του προς τις ελληνικές ομάδες που βρίσκονται εκεί.
«Θα το δω από τον καναπέ μου», είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός της χώρας μας για τους ημιτελικούς Παναθηναϊκού (18:00) και Ολυμπιακού (21:00) με Φενέρ και Μονακό αντίστοιχα.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Το θέμα Διαμαντίδη και όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή (vid)
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»