Νέα έρευνα από την Ευρωλίγκα για τα social media views: Πρώτος ο Παναθηναϊκός, έκτος ο Ολυμπιακός
Η Ευρωλίγκα ανταποκρίθηκε στα αιτήματα των ομάδων για επανακαταμέτρηση των social media views, αλλά και πάλι ο Ολυμπιακός δεν κατάφερε καν να αγγίξει την εμπορική δύναμη του Παναθηναϊκού.
Λίγο πριν την έναρξη των Play-Offs, υπήρξε έντονη ταραχή για τα αποτελέσματα της έρευνας της Euroleague, σχετικά με τα social media views.
Ο Ολυμπιακός μετρούσε μόλις 3.2 εκατ. προβολές στις κοινωνικές πλατφόρμες, τη στιγμή που ο Παναθηναϊκός ήταν πρώτος με 71.8 εκατ. προβολές.
Οι «ερυθρόλευκοι» πειράχτηκαν ιδιαίτερα από τη συγκεκριμένη έρευνα και είχαν μια ένθερμη αντίδραση προς τη διοργανώτρια αρχή, η οποία αναγκάστηκε να αρχίσει και πάλι από την αρχή, την καταμέτρηση των views.
Ποιο το αποτέλεσμα; Να αυξηθούν τα views τόσο για τον Παναθηναϊκό, όσο και για τον Ολυμπιακό.
Οι Πρωταθλητές Ευρώπης εκτοξεύτηκαν από τις 71.8 εκατ. προβολές στις 90 εκατ. προβολές (1η θέση), ενώ οι Πειραιώτες κατόρθωσαν να ανέβουν στην 6η θέση με 55.2 εκατ. προβολές.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός, Βοτανικός: Η τελική χωρητικότητα, οι θέσεις ανά εξέδρα
- Παναθηναϊκός: Στόπερ για ενδεκάδα, απογοήτευσαν δύο ενδεκαδάτοι
- Ο ΝBAer που ρώτησε ο Παναθηναϊκός και η απόφαση για Γιούρτσεβεν
- Παναθηναϊκός: Κινήσεις τώρα ή… πληρώνει ακριβά μετά
- «Ο Ναν ήταν στα χέρια του Ολυμπιακού - Πώς στράβωσε η συμφωνία!» (vid)