Ελίζαμπεθ Ελέτσι: Η φωτογραφία με τον Τζέριαν Γκραντ μια μέρα μετά το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (pic)
Η Ελίζαμπεθ Ελέτσι ανέβασε μια φωτογραφία με τον Τζέριαν Γκραντ σε γνωστό μαζί της Αθήνας μια μέρα μετά την τρομερή εμφάνισή του στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού Aktor με τον Ολυμπιακό.
Η πρώην Survivor και γνωστή δημοσιογράφος «διασήμων» στο νησί της Μυκόνου «πέτυχε» τον MVP του Παναθηναϊκού στο πρόσφατο ντέρμπι και δεν έχασε την ευκαιρία να φωτογραφηθεί μαζί του.
Δεν παρέλειψε να του δώσει και συγχαρητήρια για την εμφάνισή του το βράδυ της Δευτέρας (20/1) στο ΟΑΚΑ:
«Σε ευχαριστώ Τζέριαν Γκραντ. Ήταν τιμή μου. Συγχαρητήρια για το σπουδαίο παιχνίδι»
Δείτε παρακάτω:
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Πάει για ψηλό επιπέδου Λεσόρ στη νέα εποχή
- Ψάχνει ηχηρό όνομα: Παίρνει γκαρντ από το πάνω ράφι ο Παναθηναϊκός
- Το δεκαήμερο του Μπογκντάνοβιτς και το μεγάλο «χαρτί» Ομπράντοβιτς
- «Ο Ομπράντοβιτς αποφάσισε να είναι στους πάγκους - Ζήτημα ημερών η συνάντηση με Παναθηναϊκό»
- Conference: Ο Παναθηναϊκός μαθαίνει αντίπαλο - Τα υπογκρούπ και η κλήρωση
