Μπηχτή Σαρπ Αταμάν για Ολυμπιακό: «Κάνουν καλή προπόνηση στις βουτιές στην πισίνα του ΣΕΦ» (pics)
Ο Σαρπ Αταμάν έκανε ένα καυστικό σχόλιο για τη διαιτησία του παιχνιδιού Μπασκόνια-Ολυμπιακός.
Αναλυτικά:
«Φίλοι του Παναθηναϊκού, χρειαζόμαστε να δείξουμε την αντίδρασή μας στα social media για αυτό, γιατί είναι μη αποδεκτό. Στο πιο κρίσιμο σημείο του παιχνιδιού σε ένα πρωτάθλημα σαν αυτό, τέτοια σφυρίγματα είναι ανεπίτρεπτα (δεν είδα ολόκληρο το παιχνίδι Μπασκόνια-Ολυμπιακός).
Τώρα καταλαβαίνω γιατί μπορούν να βουτήξουν τόσο καλά. Επειδή κάνουν καλή προπόνηση στις βουτιές στη νέα εσωτερική πισίνα του ΣΕΦ.
Παρεμπιπτόντως, δε σχολιάζω το καλό μπάσκετ του Ολυμπιακού. Είναι απλά μια αντίδραση για αυτά τα σφυρίγματα. Αν δίνεις τη δυνατότητα στις ομάδες να βουτάνε, τότε θα το κάνουν»
Να σημειωθεί πως και ο Πάμπλο Λάσο εξέφρασε τα παράπονά του για τη διαιτησία στο παιχνίδι με τους «ερυθρολεύκους».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε παρακάτω:
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού

