Τετέ: «Ο πιο σημαντικός στόχος μας είναι το πρωτάθλημα»
Ο Τετέ μίλησε στην κάμερα της «Cosmote TV» για την εκπομπή «Sportshow» για το επερχόμενο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ και για τους στόχους της σεζόν ενόψει της νέας χρονιάς.
Ο Τετέ μίλησε στην κάμερα της Cosmote TV και την εκπομπή «Sportshow» για τους στόχους του Παναθηναϊκού τη νέα χρονιά, αλλά και για το επερχόμενο ματς με τον ΠΑΟΚ την Κυριακή 5 Ιανουαρίου.
Από εκεί και πέρα ο Βραζιλιάνος εξτρέμ που έχει ξεχωρίσει φέτος στους πράσινους αποκάλυψε και τον σημαντικότερο στόχο του συλλόγου, ο οποίος δεν είναι άλλος εκτός από την κατάκτηση της Stoiximan Super League.
Αναλυτικά όσα ανέφερε:
«Εκμεταλλευτήκαμε τις προηγούμενες ημέρες για να μπορέσουμε να ξεκουραστούμε, επειδή είχαν συσσωρευτεί πάρα πολλοί αγώνες μέχρι τώρα. Η αλήθεια είναι πως είμαστε ξεκούραστοι κι έχουμε επικεντρωθεί στον επόμενο αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ. Εύχομαι να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και να φτάσουμε στη νίκη
Εύχομαι να φέρει πολλές νίκες για την ομάδα, πολλά γκολ κι ομαδικά και προσωπικά. Ο σημαντικότερος στόχος μας είναι να μπορέσουμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, δουλεύουμε γι’ αυτό κι εύχομαι το 2025 να μας βρει όλους καλά και να συνεχίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»