Αταμάν: Οι πρώτες δηλώσεις μετά το Παναθηναϊκός-Μπολόνια
Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Μπολόνια.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Παναθηναϊκός-Μπολόνια:
«Αρχίσαμε τη χρονιά με ένα φανταστικό παιχνίδι. Παίξαμε σαν πρωταθλητές Ευρώπης. Καταπληκτική ατμόσφαιρα αλλά μας δυσκόλεψε μια ομάδα που έπαιξε καλά αλλά όταν επέστρεψε η Βίρτους εμείς αντιδράσαμε με τον καταπληκτικό Ομέρ, τον Ναν, τον Οσμάν.
Παίξαμε σαν Πρωταθλητές Ευρώπης, δικαιολογήσαμε αυτό που καταφέραμε πέρυσι και τελικά πήραμε τη νίκη. Συγχαρητήρια σε όλους. Δεν είναι ώρα για πάρτι αλλά ας γιορτάσουμε έως το επόμενο ματς».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο