Ξέσπασμα Ομπράντοβιτς: «Καθίστε εσείς στον πάγκο να δούμε πως είναι»
Ο προπονητής της Παρτίζαν, Ζέλικο Ομπράντοβιτς ξέσπασε με δηλώσεις του για την κριτική που δέχονται οι προπονητές.
Για την κριτική που δέχονται οι προπονητές και το πόσο δίκαιη ή όχι είναι, αναφέρθηκε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος στην ουσία ξέσπασε κατά όσων την ασκούν.
Αναλυτικά όσα ανέφερε:
«Όλοι ξέρουν τα πάντα όταν το ματς τελειώνει. Τότε όλοι μιλάνε με ευκολία, λένε ότι έπρεπε να είχες κάνει το ένα ή το άλλο. Είναι κάτι που ακούω εδώ και 35 χρόνια. Αν είναι τόσο απλό, ελάτε να καθίσετε εσείς στον πάγκο να δούμε πώς είναι.
Ήταν το παιχνίδι που παρουσιάστηκαν με το λιγότερο κίνητρο μέχρι τώρα. Τους είπα να ξυπνήσουν, ότι είναι η ίδια ομάδα που τρεις μέρες πριν έπαιξε εξαιρετικά απέναντι στη Φενέρμπαχτσε. Στο τέλος ήμασταν τυχεροί και κερδίσαμε».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Το θέμα Διαμαντίδη και όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή (vid)
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»