Γιούρτσεβεν: «Δεν κάναμε καλή δουλειά στην άμυνα - Θα τους... καλωσορίσουμε όπως πρέπει στο ΟΑΚΑ»
Δείτε τι δήλωσε ο Ομέρ Γιούρτσεβεν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Ζαλγκίρις.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ομέρ Γιούρτσεβεν μετά το Ζαλγκίρις-Παναθηναϊκός:
Για το αν το πρόβλημα ήταν η ενέργεια: «Το θέμα ήταν οι αλλαγές, όχι η ενέργεια. Δεν ήμασταν συνεπείς. Πήραν ελεύθερα σουτ. Σούταραν 9/14 από τα δεξιά στο 1ο ημίχρονο. Πέτυχαν 6 περισσότερα τρίποντα. Δεν κάναμε καλή δουλειά στην άμυνα. Στο 2ο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι, έπρεπε να κάνουμε καλύτερες αλλαγές στην άμυνα».
Για το τι έγινε όταν πέρασε μπροστά ο Παναθηναϊκός AKTOR: «Είχαμε προβάδισμα 1 πόντου μερικές φορές. Έκαναν σερί και περνούσαν μπροστά με 10. Έπρεπε να κάνουμε εμείς σερί μετά αλλά δε το κάναμε».
Για τον Ουόκερ: «Δεν περίμενα να παίξει έτσι ο Ουόκερ. Έκανε το καλύτερό του παιχνίδι από όταν ήρθε. Θα τους δούμε στην έδρα μας και θα τους… καλωσορίσουμε όπως πρέπει».
Για το αν επηρέασε την ομάδα η απουσία του Αταμάν: «Οι παίκτες στο παρκέ επηρεάζουν το ματς, δεν είναι δίκαιο να δείχνουμε κάποιον. Υπάρχουν πέντε παίκτες στο παρκέ και φταίνε αυτοί».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο