Βεζένκοφ: «Τι να πω... Ο Παναθηναϊκός ήταν καλύτερος»
Δείτε τι δήλωσε ο Σάσα Βεζένκοφ μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Σάσα Βεζένκοφ μετά το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός:
Για τον αγώνα: «Τι να πω… Ο Παναθηναϊκός ήταν καλύτερος, δεν παίξαμε αυτό που μπορούμε. Είναι το τρίτο παιχνίδι που το παθαίνουμε αυτό. Πρέπει να κοιτάξουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη, να σταματήσουμε τις δικαιολογίες, να δουλέψουμε. Ήταν καλύτεροι, ήρθαν εδώ, τους αφήσαμε εύκολα σουτ. Είναι παίκτες με μεγάλη προσωπικότητα, μεγάλη κλάση, τα βάλανε. Τους αφήσαμε να νιώσουν άνετα, 48 πόντους στο πρώτο ημίχρονο. Μετά όντως προσπαθήσαμε αλλά αν δεν κάνω λάθος φάγαμε 30 πόντους στο δεύτερο ημίχρονο αλλά η επίθεσή μας… Κάναμε κάποιες βεβιασμένες επιλογές. Ίσως μας άγχωσε ότι δεν μπορούσαμε να φτάσουμε κοντά στο σκορ. Και πάλι συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό, πρέπει να συνεχίσουμε, έχουμε την Ρεάλ την Τρίτη και πρέπει να αντιδράσουμε».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μπατίστ, η αλήθεια για Ξανθόπουλο - «Κλείδωσαν» τρεις συνεργάτες
- Αρέσει ο Τρέι Λάιλς στον Παναθηναϊκό, η προτεραιότητα του παίκτη
- «Θα βρει ένα βαρβάτο γκαρντ με size ο Παναθηναϊκός - Τι περιμένουμε στο "5"» (vid)
- Στον «αέρα» το «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Κίνας, τα δεδομένα
- Παναθηναϊκός: Ανέβασε πολύ την προσφορά για Γένσεν και περιμένει τελική απάντηση τις επόμενες ώρες