Παναθηναϊκός: Είναι ωραία όταν δεν επισκιάζει το αγωνιστικό...
Αλκυονίδες μέρες τόσο στο μάρκετινγκ, όσο και στα αγωνιστικά είναι η πρώτη φορά που βιώνει ο μπασκετικός Παναθηναϊκός.
Οι Παυλοθανάσηδες με το εμπορικό κομμάτι δεν ασχολούνταν (ήταν βέβαια κι άλλες οι εποχές), πλήρωναν για το κέφι τους, αλλά η νέα γενιά το έχει δει διαφορετικά το πράγμα και ορθώς.
Φάνηκαν νωρίς οι προθέσεις του DPG όταν το καλοκαίρι του 2013 υπήρξε συμφωνία με τον απίθανο Σανγκ Πινγκ μόνο και μόνο για να γίνει άνοιγμα στην τεράστια αγορά της Κίνας.
Προφανώς με όσα γίνονται φέτος, αρχικά με το ΟΑΚΑ, σε λίγες μέρες με το Παναθηναϊκό Στάδιο, ζούμε πράγματα πρωτόγνωρα. Καιρό τώρα ευχαριστιόμαστε να βλέπουμε ότι στον Παναθηναϊκό εκτός από το ενδιαφέρον για το τι μπάσκετ θα παίζει, τους τρόπους που θα γίνει καλύτερος, ασχολούνται πολύ και με τι εξέλιξη θα ανεβεί στην κορυφή του hit parade των παραμυθιών.
ΟΑΚΑ, κλείσιμο Παναθηναϊκού Σταδίου για το τουρνουά “Παύλος Γιαννακόπουλος”, νέα φανέλα (οσονούπω), 11.200 διαρκείας μέσα σε 24 ώρες, “παιχνίδι” με τον Σάσα Βεζένκοφ που ανάγκασε τους άλλους να ξεπαραδιαστούν για ένα παγκίτη του ΝΒΑ, ανανέωση Ναν, Γκριγκόνις, Αταμάν, ερχομός Λορένζο Μπράουν, μεταγραφή ψηλού που αναμένεται, ένας χαμός κυριολεκτικά!
Καλή είναι τελικά και η επικοινωνία και το μάρκετινγκ, ειδικά όταν δε χάνεται η μπάλα στο αγωνιστικό κομμάτι που είναι πάντα νο1 ζητούμενο.
Δημήτρης Στρατής
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber Ακολουθείστε τo Newspao.gr στο Google News