Γιαννακόπουλος: «Εγώ θα συνεχίσω να παίρνω παικταράδες, εσείς κάντε καταγγελίες άμα θέλετε!»
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος συνέχισε να «χτυπά» από το Instagram στέλνοντας μήνυμα πως θα συνεχίσει να «κλείνει» παικταράδες, όσο οι άλλοι ξοδεύουν χρήματα για καταγγελίες.
Ο ισχυρός άνδρας του Τριφυλλιού επιτέθηκε νωρίτερα προς τον Ολυμπιακό λέγοντας πως θα πάρει και το ΣΕΦ, ακόμη και την ίδια την πειραϊκή ομάδα κάνοντάς την παράρτημά του.
Στη συνέχεια έδωσε το σύνθημα για την «επόμενη μέρα».
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού:
«Εγώ θα συνεχίσω να επενδύω τα χρήματά μου στην ομάδα παίρνοντας παικταράδες, φτιάχνοντας γηπεδάρα, εσείς άμα θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε άμα θέλετε να τα ξοδεύετε στο να κάνετε καταγγελίες για κάθε άρθρο όλων των κωδικών που υπάρχουν.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του…»
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Οι δύο που βλέπουν την έξοδο μετά τον Σφιντέρσκι
- Εδώ θα δείτε ζωντανά την παρουσίαση του Ομπράντοβιτς (vid)
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές (pics)