O Παναθηναϊκός AKTOR ευχαρίστησε τον Ολυμπιακό για την φιλοξενία στο ΣΕΦ!
O Παναθηναϊκός AKTOR ευχαρίστησε τον Ολυμπιακό για την φιλοξενία στο ΣΕΦ στο πλαίσιο του τέταρτου τελικού των play off του πρωταθλήματος.
Πιο συγκεκριμένα, στο περιθώριο της διαδικασίας για την ανάδειξη των τριών διαιτητών του πέμπτου και τελευταίου τελικού, η πλευρά του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε στο παραπάνω γεγονός.
Αρχικά, ο team manager των «πράσινων», Σάββας Αρώνης αναφέρθηκε στην καλή συμπεριφορά των οπαδών του Ολυμπιακού κατά τη διάρκεια του τέταρτου τελικού στο ΣΕΦ.
Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ευχαρίστησε μέσω του Χρήστου Μπαφέτους «ερυθρόλευκους» για τη φιλοξενία στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η αντίδραση του Κέντρικ Ναν στην άφιξη του Ομπράντοβιτς (vid)
- Μεταγραφικό ΝΤΟΥ, νέες ανακοινώσεις - Οι επόμενες κινήσεις μετά τον Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: «Ο Αλαφούζος θέλει να κάνει το ''μπαμ'' στη μεταγραφή του σέντερ φορ» (vid)
- Παναθηναϊκός: «Λύγισε» ο Μιχάλης Γεωργαντής σε ερώτηση για τον Παύλο Γιαννακόπουλο (vid)
- «Ο Μάτοβιτς δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό»: Τα δεδομένα για τους συνεργάτες του Ομπράντοβιτς