Πυρ και μανία ο Αταμάν: «Δώστε στον Ολυμπιακό το πρωτάθλημα» (vid)
Έξαλλος ο προπονητής του Επτάστερου αφού δύο λεπτά πριν τη λήξη του πρώτου τελικού της Basket League αποβλήθηκε με δεύτερη τεχνική ποινή και αποχώρησε από το παρκέ.
Αφού διαμαρτυρήθηκε μέχρι… τέλους στους διαιτητές του αγώνα, ο Εργκίν Αταμάν έλαβε τη δεύτερη τεχνική ποινή του στο παιχνίδι και αποβλήθηκε λίγο πριν λήξει ο επεισοδιακός τελικός ανάμεσα στους δύο αιωνίους.
Κατά την αποχώρησή του για τα αποδυτήρια της ομάδας ήταν ιδιαίτερα εκνευρισμένος στον και μονολογούσε:
«Δώστε στον Ολυμπιακό τον τίτλο,
δώστε στον Ολυμπιακό τον τίτλο…»
Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε με 84-89 στο ΟΑΚΑ και πλέον ψάχνει αντίδραση στο δεύτερο τελικό στο κατάμεστο ΣΕΦ, με απώτερο σκοπό το break και την απόλυτη ισορροπία στη σειρά.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε παρακάτω το βίντεο:
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ