Δήμητρα Αλεξανδράκη: «Συγχαρητήρια στην Πανάθα μου και στην προεδράρα μας!» (vid)

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη το πρωί της Δευτέρας σηκώθηκε με μεγάλη χαρά για τον Παναθηναϊκό και έκανε σχετικό στόρι στον λογαριασμό της στο Instagram:

Δήμητρα Αλεξανδράκη: «Συγχαρητήρια στην Πανάθα μου και στην προεδράρα μας!» (vid)

Αναλυτικά όσα είπε το «πράσινο» μοντέλο:

«Καλημέρα, καλή εβδομάδα, έχω σηκωθεί με τεράστια χαρά. Συγχαρητήρια στην ομαδάρα μου, συγχαρητήρια στην Πανάθα μου, συγχαρητήρια στους παίκτες, στους φιλάθλους, συγχαρητήρια στην προεδράρα μας. Γίνανε επτά τα αστέρια. Πολλά συγχαρητήρια και στον Ολυμπιακό που κέρδισε την τούρκικη ομάδα. 

Με πήρε ο αδερφός μου μέσα στην νύχτα και άκουγα ”στα αστέρια θέλω γήπεδο”. Και λέω είσαι καλά αγόρι μου, με ξύπνησες, με τρόμαξες, είναι Δευτέρα αύριο, δουλεύουμε, σηκωνόμαστε νωρίς. Ό,τι να ναι. Αυτό το παιδί θα με σκάσει. Θα πάθω καρδιά καμιά μέρα. Τι να πω. Άντε καλημέρα!»

Όπως ανέβασε αργότερα στο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η Δήμητρα Αλεξανδράκη πήγε και στο ΟΑΚΑ για την υποδοχή των Πρωταθλητών Ευρώπης.

Δείτε παρακάτω:

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr