Αταμάν: Ατάκα για τη φάση της ένστασης - Οι δηλώσεις στη συν. Τύπου
Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν στη συνέντευξη Τύπου, μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Μακάμπι.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Μακάμπι-Παναθηναϊκός:
«Δεν πήραμε το τζάμπολ, κάναμε ένα χαζό φάουλ στα τελευταία δύο δευτερόλεπτα και χάσαμε ένα σουτ στο τέλος. Η Μακάμπι κέρδισε κι η σειρά είναι 2-1. Το παιχνίδι είναι 40 λεπτά. Πήραμε το σουτ στο τέλος, είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε στο φινάλε, το χάσαμε, αλλά είμαι ικανοποιημένος για την ομάδα.
Ήταν δύσκολο το ξεκίνημα που κάναμε. Δεν παίξαμε καλό μπάσκετ κυρίως στο πρώτο ημίχρονο. Πρέπει να ξεκινήσουμε καλύτερα στο παιχνίδι. Ήταν δύσκολο και για εμένα το πρώτο ημίχρονο, ξαναλέω δεν παίξαμε καλό μπάσκετ».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»