Καλαϊτζάκης: «Δεν ήμασταν καλοί στην άμυνα, χάσαμε και ριμπάουντ και βολές»
Διαβάστε παρακάτω όσα είπε ο Παναγιώτης Καλαϊτζάκης μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Μακάμπι.
Αναλυτικά όσα είπε ο Παναγιώτης Καλαϊτζάκης μετά το Παναθηναϊκός-Μακάμπι:
«Θεωρώ πως ελέγχαμε για 35′ το παιχνίδια αλλά η Μακάμπι είναι μια πολύ ταλαντούχα ομάδα, ειδικά στην επίθεση. Έβαλαν 91 πόντους και χωρίς να έχουν για ένα δεκάλεπτο τον Μπόλντγουιν.
Πολλοί παίκτες πήραν σωστές επιθέσεις. Εμείς δεν ήμασταν καλοί στην άμυνα στο τέλος. Χάσαμε ένα σημαντικό ματς, που έπρεπε να το κερδίσουμε και σε 48 ώρες περιμένουμε ένα διαφορετικό παιχνίδι. Αύριο θα δούμε το βίντεο και θα έρθουμε να κερδίσουμε την Πέμπτη.
Έχουμε κάνει απίστευτα αμυντικά παιχνίδια μέχρι τώρα. Όμως η Μακάμπι είναι πολύ ταλαντούχα μπροστά. Χάσαμε πολλά επιθετικά ριμπάουντ, βολές και πρέπει να τα βελτιώσουμε όλα αυτά στο επόμενο ματς».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»