Γιαννακόπουλος: «Δεν μας εκφράζει αυτό που κάνει ο Ολυμπιακός, αλλά αυτό που μας έμαθε ο Παύλος και ο Θανάσης»
O Δημήτρης Γιαννακόπουλος με ένα ποστ στα social media μίλησε για την ήττα του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό αλλά και για την συνέχεια.
Αναλυτικά όσα έγραψε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος:
«Οταν καποια/ες φορα θα χασεις και δικαια, οφειλεις να το αποδεχεσαι αλλα και να το αναγνωριζεις δημοσια ….Οπως επισης οταν σε ευνοουν (Παο-Αρης)
Ειναι ο μονος τροπος να εχει αξια ο λογος σου και τα παραπονα σου οταν πραγματικα αδικεισαι αλλα και ο μονος τροπος να διαφοροποιηθεις απο τον οποιονδηποτε γραφικο που παντα θα φωναζει οταν χανει.
Εμας δεν μας εκφραζει το refusetolose του Ολυμπιακου …Εμας μας εκφραζει το you need to learn how to lose so you can constantly win που μας εμαθε ο Παυλος και ο Θανασης.
Τα καλυτερα ειναι μπροστα μας ☘️»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε παρακάτω:

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο