Αταμάν: Οι δηλώσεις μετά το Ρεάλ-Παναθηναϊκός με ατάκα ΕΠΟΣ!
Διαβάσε παρακάτω όσα είπε ο Εργκίν Αταμάν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Ρεάλ Μαδρίτης.
Αναλυτικά όσα είπε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Ρεάλ Μαδρίτης-Παναθηναϊκός.
“Οι παίκτες για δύο εβδομάδες ήταν σε διάλειμμα. Δεν τους είδα, γιατί κι εγώ έλειπα. Βρεθήκαμε χθες στη Μαδρίτη και ίσως είναι καλύτερα, ίσως πρέπει να κάνουμε έτσι και να μην βλεπόμαστε για λίγο. Αστειεύομαι. Κάναμε καλό παιχνίδι, συγχαρητήρια”.
Μιλώντας πιο συγκεκριμένα για το παιχνίδι, αποθέωσε τον Κώστα Σλούκα: “Ήταν πολύ σημαντική νίκη για τη θέση μας στην κατάταξη. Παίξαμε εξαιρετικό μπάσκετ. Ήταν φανταστική η εμφάνιση του Κώστα Σλούκα, μετά από μία περίοδο που ήταν τραυματίας. Επέστρεψε και παίζουμε το δικό του μπάσκετ, με τον τρόπο που ελέγχει το παιχνίδι, που σκοράρει, που μοιράζει ασίστ. Παίξαμε καλή άμυνα”.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»