Αταμάν: «Nα αγωνιστούμε σκληρά κόντρα στη Ρεάλ, δεν παίξαμε καλό μπάσκετ στο Κύπελλο»
Ο Εργκίν Αταμάν μίλησε για το σημερινό παιχνίδι του Παναθηναϊκού AKTOR με τη Ρεάλ Μαδρίτης (29/02, 21:45).
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Αταμάν:
Για το τι περιμένει κόντρα στην πρωτοπόρο Ρεάλ: «Ούτως ή άλλως, βρισκόμαστε στα 8 τελευταία παιχνίδια της Euroleague επομένως κάθε ματς είναι δύσκολο. Για μένα, δεν είναι το πιο απαιτητικό ματς, γιατί δεν είναι must-win παρόλο που θα παλέψουμε για τη νίκη. Θα προσπαθήσουμε να παίξουμε όπως στο πρώτο ημίχρονο του αγώνα στο ΟΑΚΑ, καθώς στο δεύτερο μέρος τότε βρήκαν εύκολα καλάθια και κέρδισαν. Δεν είναι εύκολο προφανώς, αλλά αν θέλουμε να παλέψουμε για τους μεγάλους στόχους, πρέπει να αγωνιστούμε σκληρά και με αυτοπεποίθηση και να κάνουμε το παιχνίδι μας».
Για τη διακοπή για τις Εθνικές ομάδες: «Είχαμε 8 παίκτες στα παράθυρα και όλοι μαζί συναντηθήκαμε χθες στην Μαδρίτη. Είναι δύσκολο για όλους. Και η Ρεάλ είχε 8 παίκτες στα προκριματικά. Αλλά πιστεύω ότι σε αυτή την περίοδο της Euroleague το να προετοιμάσεις την ομάδα δεν είναι και τόσο σημαντικό. Οι παίκτες ξέρουν τι πρέπει να κάνουν. Το θέμα είναι η φόρμα που είναι οι παίκτες. Χθες κάναμε μία προπόνηση τακτικής. Δεν μπορείς να έχει μεγάλη προετοιμασία στην Euroleague. Κάθε δύο μέρες έχεις παιχνίδι. Τώρα είχαμε τη διακοπή για 10 μέρες, αλλά ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε. Δεν παίξαμε καλό μπάσκετ στο Κύπελλο και αυτό είναι κάτι σημαντικό για εμάς. Πρέπει να ξεκινήσουμε να παίζουμε καλό μπάσκετ, όπως κάνουμε στο ΟΑΚΑ, που παίζουμε εξαιρετική άμυνα και έχουμε περισσότερο αυτοπεποίθηση. Αλλά εκτός δεν το έχουμε αυτό, με εξαίρεση κάποια ματς».
Για τη κατάσταση του Κώστα Αντετοκούνμπο: «Ο Κώστας μετά την εξέταση των γιατρών είδαμε ότι δεν είναι ένας απλός τραυματισμός και θα το δούμε. Δεν θα παίξει ούτε στο παιχνίδι της Κυριακής κόντρα στον Κολοσσό στο ελληνικό πρωτάθλημα. Και μετά θα δούμε την κατάστασή του. Δεν είναι κάτι απλό, αλλά ελπίζω ότι δεν είναι κάτι που θα τον στείλει στο χειρουργείο».
Για τα κομβικά σημεία του ματς με τη Ρεάλ: «Είχαμε πρόβλημα κόντρα στον Ολυμπιακό με τον Φαλ. Πήραμε κακές αποφάσεις στην άμυνα μέσα στο καλάθι. Και αύριο θα αντιμετωπίσουμε τον Ταβάρες, σε μία ίδια άμυνα. Πρέπει να παίξουμε έξυπνα και να επιτεθούμε στο καλάθι όταν λείπει ο Ταβάρες, αλλά πρέπει να προσέξουμε και τους Καμπάτσο και Μούσα. Να μην επιστρέψουμε στη Ρεάλ να βρει πόντους στον αιφνιδιασμό. Στο 5 εναντίον 5 είμαι σίγουρος πως δεν θα έχουμε πρόβλημα».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο